Pages

Wednesday 25 March 2015

Skoro sam pročitala negde na internetu o ovom napitku koji topi kilograme i to bez ikakvog dodatnog napora. Odlučila sam da ga isprobam i vidim da li deluje. Međutim, bila sam zapanjena rezultatima ali ne onakvim kakve sam očekivala i to odmah nakon prvog dana upotrebe. Naime, kada sam počela da koristim ovaj napitak rešila sam se neugodne i dosadne gorušice koja me je mučila mesecima i koje nisam mogla da se oslobodim ni uz upotrebu lekova. Nastavila sam da pijem ovaj napitak svakog dana najviše zbog toga što sam želela da izgubim kilograme ali sam istovremeno pratila da li će mi se gorušica ponovo vratiti i NIJE SE VRATILA!
Ovaj napitak sam uzimala samo ujutru na prazan stomak ali ću ga od sada konzumirati tri puta dnevno pre svakog jela da bih što brže smršala.


Sastojci:


  • 2 supene kašike sirćeta od jabuke 
  • 2 supene kašike limunovog soka
  • 1 kašičica cimeta
  • pola kašičice aleve paprike
  • šećer ili med


Priprema:

Napunite čašu vodom i dodajte 2 supene kašike sirćeta od jabuke, 2 supene kašike limunovog soka, 1 kašičicu cimeta i pola kašičice aleve paprike (ili možda i manje, na vrh kašičice, da ne bi napitak bio gorak). Promešajte dobro i dodajte šećer ili domaći med kao zaslađivač. Pijte pre jela, ujutru na prazan stomak i pre svakog obroka. 
Ovo je napitak koji topi masne naslage i pomaže čišćenje organizma od toksina ali je meni pomogao i da se oslobodim gorušice. 

0 comments:

Post a Comment